Dagen med theresa, simon johan & valter !



tjaaaaaa ;o
just nu lyssnar jag på musik och har ont i mina fötter och ben.
kom unjefär nyss från simon faktiskt :)

åkte med han hem efter skolan haha..
vi skulle igentligen va med sabina men jag tror att hon är sjuk eller något?
så jag var med han själv tills klockan blev typ två sen kom theresa, johan
& efter en timme så kom valter från skolan.
vi var mest ute på hans gård, hoppa studsmatta, simon sprayade sitt namn på mina
leggins med kill parfym, lyssnade basmusik och killarna hållde på med fyrhjulingen och bilen.
sen efter en stund så kom hans bror osv.. sen åkte jag nog hem runt 6 för
att mitt nya jävla busskort går bara till klockan 7.. jaja.
riktigt jävla kul hade vi iallafall :)
nu ska jag äta tacos för att jag är döö hungrig
.
köss på dagen :D

*gilla*



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback