påsklov



känner mig helt.. helt cepat?
konstig och äcklad på nått sätt.


bajs.

har påsk-lov just nu!
gött som fasiken :)
var i västern i går.. värkligen såååååååå tråkigt.
känndes onödigt lite?

ivillketfall så var jag där till 9 sen kom mammsisen och hämtade mig.
hade världens huvudvärk i bilen så vart nära på att somna fan :oo
sen var jag hemma.. orkade inte göra nått så jag satt mest i soffan och glodde på tvn.
sen gick jag och la mig, drömmde skumma drömmar & vaknade med ännu värre huvudvärk ._.
just nu är jag hemma själv.
mamma och pappa är och handlar mat någonstans och syrrorna är på någon bio eller nått?

saknar dig, men ändå saknar jag dig inte?
kunde prata om allt med dig.
det var du och jag.


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback