hemma från skolan



hejsan.
de första jag gjorde i morse var att försova mig!
vaknade typ fem i 7 och fick värsta paniken -.-
sminkade mig och bara satte på mig några kläder fort och rusade ner till bussen kvart över som ändå var försenad..
sabina stog där nere så vi snacka lite tills vi var vid skolan.
hann fan inte fixa klart mig så vi gick till toan :)
sen såg vi min pojkvän och lukas vid skåpen sen gick vi ner till matsalen för alla 7er skulle glo på film.
fett boring film om ni frågar mig -.-

anyway
sen hade vi massa andra tråkiga lektioner.
håltimman drog jag, theresa, lukas, dick & älskling till lidofood ;)
köppte godis och sen hade vi so med chatarina.
jaja slutade någon gång vid 3 så tog jag bussen hem med iaa.
kom hem fett hungrig så åt lite, kollade på tv & sen satte jag in disk-helvetet
senare drog jag, pappa och min bulldog till edet igen.
gick runt där jag bodde förut, skit gamla minnen.
jaja sen åkte vi hem och gjorde vofflor, love it haha :)
just nu har jag nördat glosor.nu !
gäller att ha alla rätt på omprovet i morgon -.-
jaja kiss and hug

två små brudar i skolan


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback