hemma från en varm dag!



haha omg vilken dag :D
roligaste dagen i skolan på länge! jävligt länge!
gick runt där på olika stationer och dog av värmeslag :o
gjorde massa saker som typ kasta vattenballånger & massa andra sjuka saker.. massa skratt iallafall osv.

har nyss kommit hem ätit osv och mina ben är helt döda :o
sitter här och väntar på att min lilla sabina ska logga in för hon ska skicka bilderna hon tog idag.
var ju skit smart och la mobilen i mentorsrummet -.-

iallafall idag ska jag inte göra nått, orkar fan inte!
haha gud, och i morgon är de vanliga lektioner igen..
språkval första om jag minns rätt? (pappa ska lägga in schemat i mobilen)

men jaja ni får ha de så bra så lägger jag in bilderna när fjanten har skickat dom :)


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback