onsdag



okej, helt sjukt att de redan är augusti?!

aya ska bara skriva lite smått vad som har hänt idag.
vaknade av att jag började gråta av någon fet andledning (?)
drömde nått helt sjukt.

iallafall sen efter frukosten skjutsade pappa mig på cykeln till sjön.
var där ett tag tills de började regna.. så vi gick hem och åt osv.



sen när de började bli bättre på himlen drog jag till michelle som var med theresa och tobbe :)
mötte joakim/grannen och drog och badade igen.
haha vi va helt vilda, skrek och putte i varandra (a)

iallafall.. nu däremot ska jag gå och lägga mig.
har precis duschat håret och i morgon har jag ingen aning om vad som kommer att hända?
men vi hörs då.
puss och kram skumm banan :)


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback