trött_tjej_96



kan man bli mer trött en vad jag är nu? - NEJ
sjukt vilken jävla jobbig dag.. även om den inte var långdag så var de ganska jobbigt :/

matten kan man la säga att den sög -.-
kom typ fan inte ihåg nått av % och alla dom dära kommatäckerna!
fick fan panik när vi skulle göra någon "diagnos" eller om de nu va de? fick iallafall ett papper med tal på :O
och ja, fan va jag sög!

usch.. och tidig lunch och jag var inte ens hungrig?
tekniken var la det typ ända som var roligast idag.

åkte iallafall hem med michelle i bussen :)
men jaaaaaa. idag? verkligen ingenting kommer hända, visste redan i morse att jag
inte skulle orka med att åka till västerlanda med simon, valter och michelle idag -.-

men jaja nu ska jag typ göra något och sen jag vet inte. hörs iallafall senare


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback