varning för långt inlägg!



börjar med att säga sorry för cp uppdatering.
har spenderat min tid till att va med min pojkvän dom 2 senaste dagarna!
.. så att ni vet..

iallafall i söndags kom simon hit, åkte till min morbror som sagt.
dom hade någon loppis där på deras gård så vi satt där mest och cillade
och kollade på folken som kom och gick, sen på kvällen åkte vi alla och bada.
sen hem igen från thn och på hemvägen köpte vi pizza :p

vi vaknade någon gång på måndagen av att min kära mamma skrämde oss och ba "vi drar oss till sjön!"
tog frukost efter ett tag och sen gick vi dit med douglas, så stannade vi där ett tag.
sen åkte vi hem till simon för att vi skulle sova där :)

på kvällen mötte vi niklasson och valter som kom från bussen.
dom hade varit i gbg i 5an huset och totalt dampat där.
satt vid älven på en brygga och skratta sönder åt dom!
helt sjuka.

sen gick vi på landsvägen hemåt..
*host*
sebbe gick utan byxor och letade efter döda fåglar vid diket .. HAHAH?
jag, simon och valter gick iallafall hem till simon och satt vi datan.
sen vid 11 gick valter hem till sig för han skulle upp och jobba.

vet inte när vi vaknade idag..? haha vi var iallafall hemma själva.
simon hade morgon humor när vi skulle äta frukost, så kunde verkligen inte äta upp allt hahah!

ni som orkade läsa allt haha, puss på er!



iallafall är hemma nu.
åkte från han vid 1 eller nått sånt där.. ville hem för kännde mig ofräch osv.
mamma och dom låg på stranden, så badade där tills det verligen började ösa ner med regn!
blev kaoz överallt där osv.. så åkte hem som en isbit med bikini -.-

har nyss iallafall tagit en VARM dusch och precis ätit.
nu ska jag bra ta de lungt resten av dagen..


KOMMENTARER:
ofelia

Kåte ?

2011-08-03 19:06:24


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback