Helgen






- kom hem från skolan och hade verkligen dö tråkigt.. *suck*
sen åkte vi och hämtade upp simon på kvällen :) (han sovde även över här till söndag)
och sen kom min morbror hit klockan 5 osv.
åt skit god mat som dom gjorde och sen blev vi sittandes i soffan framför idolfinalen där AMANDA FONDELL VANN!

- i lördags hade vi glögggrej här hos oss. skit mysigt ♥

alla i släkten kom osv ;)

 

© dålig kvalla sorry


- jag och simon vaknade med värsta huvudvärken någon gång vid 11tiden över att

pappa och min morbror hade spelat hög musik precis brevid mitt rum typ hela natten -.-

sen fixade vi frukost åt alla och sen pluggade jag fysik *inte* haha.

och nu har simon nyss åkt hem.

så nu sitter jag här själv och försöker liva upp stämningen här i mitt rum med musik.

i morgon är det skolan.. och jag vill helst bara vara sjuk eller nått -.-



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback