godmorgon



hej bloggen.
igår var jag ju med lilla elin och hennes bror och massa annat folk som drog sen av någon cpe anledning.

iallafall kom hem typ vid 7 och sen kom michelle till mig :)
satt ute på gatan och snacka om massa saker som har hänt på sommarlovet osv..
och kan säga att vi babblade om en hel del!

iallafall idag vaknade jag att jag va fett pissenödig, haha, sen hade simon frågat efter mig osv..
så idag ska jag nog åka upp till han & valter vid 4 :)

jaja känner mig sjukt sliten idag eftersom att jag sov med mitt smink inatt.
så nu ska jag hoppa in i duschen! hörs snart :*


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback