hemma igen



hejsan bloggen.
nu har jag kommit hem från simon pimon :p
filmen insidious (trailer här) som vi skulle se va otroligt läskig, hoppa till 3409534 gånger!
fast det dåliga var att man bara blev rädd för ljuden annars var den inte nått läskigt typ.

iallafall i morse vaknade jag 9 och han låg kvar där
i minst 2 timmar till och nana så sött medans jag smsade.
hahah! kollade på film sen efter vi hade fixat oss osv..
chillade mest och sen kom mamma och hämtade mig.

nu har jag precis ätit och är lite små trött..
ska kanske ut med pappa i skogen och plocka svamp, om jag nu orkar de senare.
i morgon blir det att tagga liseberg med familjen!
sjukt kul :D



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback