hemma



hejsan svejsan.
kom hem från simon typ vid halv 9 :)
skit gulligt att min mamma & dom snacka om våran bulldog hela tiden -.-
hahah.. iallafall har inte gjort ett skit efter jag varit där, tven fick vara min underhållare.
hemma hos simon chillade vi mest, skulle smsa valter med simons jävla mobil
(som inte är min vän btw) men blev till typ 5 andra av simons kontakter haha!
valter hade någon hemma hos sig så han kunde inte komma -.-
fast vi ringde den jäveln minst 10294723 gånger och sa att han skulle komma för i hade tråkigt :)

hehe ja, ja, ja nu ska jag kolla på film och sen sova.
hörs i morgon


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback