igår:



hejsan!
just nu så har precis simon åkt hem.
hade så himla underbart med han så de går fan inte att beskriva

iallafall igår: det första vi gjorde va att gå med min syster & hennes kompis och bada när de regna -.-
sen låg vi i soffan och kollade på typ massa tecknat-fjant-filmer haha! så jävla sött
sen mot kvällen så kollade vi på skräck.. gick och la oss runt 11 och vaknade 10 men låg och drog oss till 1 tror jag (?) haha.

aja, nu har jag absolut inget för mig och sitter och lyssnar på lite musk och ska
snart sätta mig på altanen och snacka lite med pappa och sånt.
puss hej



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback