dagen i går hos min kusin.



hejsan, igår efter jag hade klippt mig åkte vi till min kusin som tagit studenten.
var hemma hos honom i några timmar och åt tårta och allt man gör :)
sen åkte vi hem och gick över till grannen för att sofia tagit studenten oxå haha..
så vi var där och sen vid 9 typ så orkade jag inte mer och gick hem.

just nu så är jag superduper trött och orkar inte prata för jag har jätte ont i min hals.
vaknade av att jag trodde det var skola och att jag glömt att ställa mobilen och sånt -.-
haha.. gick upp och gjorde i ordning mig!
nu så har mamma och pappa kommit hem, dom har åkt och handlat massa mat så nu i thn.
jaja idag ska jag nog inte göra så mycket?
fyller år på måndag så jag ska nog slappa.. vi hörs puss hej :)



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback