en sjuk felicia



hallå hallå.
ni har säkert slutat skolan/jobbet just nu om jag har rätt?
för mig så har jag sovit hela dagen, kollat på oprah winfrey show & top model osv när jag kännt mig piggare.
har luggit och kollat på klockan och tänkt vad jag skulle göra nu om jag var i skolan haha.
(om man inte har någoting för sig så vad ska man göra typ)

saknar alla mina små muppar i skolan.
ska vänta tills någon av sabina eller simon loggar in på msn för dom svarar inte på sms -.-
iallafall mamma och min syster gör kärleksmums just nu.
så det blir nog att äta det sen om jag orkar?
skulle igentligen bara skriva att jag lever och sånt.
men jaja nu ska jag duscha i högsta värmen tills det blir kallt igen.
vi höres



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback