mys :)



nu är de kvällen och jag blev sittandes här igen.
åt grillat med potatissallad förut när dom var här, sjukt jävla gott asså!
min mormor satt och sa mmmm minst flera hundra gånger.. HAHA -.-
och de var så irriterande så jag hållde på och få panik!

just nu är jag mätt och skrattar åt sabinas bror som fägat håret blont :D
har sprungit runt här hemma med leggins, linne och min pappas stora tröja.
älskar stora tröjor! love it

snart blir de sängen för lilla mig, skolan i morgon och jag ska ta bussen fem över åtta med sabina.
iallafall nu ska jag sätta mig och kolla på bb sen blir de nog att fixa sig till natten?
vi höres



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback