Måndag



oh my gaaaaach, vilken jävla dag!
först dåva så halvsov man på mattelektionen, orkade inte äta, orkade inte gå, orkade inte prata normalt ;o
fattar inte hur simon och sabina stog ut med mig idag asså haha.
tro mig, jag orkade verkligen inte tänka idag, min hjärna var helt slut!
hahah måste berätta.. när vi skulle till badhuset på idrotten förut så skulle vi (jag, sabina, theresa och simon)
gena en tomt ist för att gå runt all skit där dom gräver i marken osv.. för de var typ omringat där.
så kom det en snubbe från ingenstans (antagligen cpgubben som bodde i huset)
och ba får värsta rycket och skriker på oss och sen springer han efter oss?!

omg hatar gubbar verkligen -.-
iallfall nu är jag äääääntligen hemma, fan va jag har längtat asså.
ska bara ta de lungt nu och kasta mig i min säng och läsa en bok
som jag lånade idag från bibblan förut på svenskan..
kommer verkligen inte hända något mer idag eftersom att jag är sjuker :(


livet är hårt sa bonden, grymt sa grisen.


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback