bla bla bla

 

hellu.. sorry för dålig uppdatering i går, var hos simon ganska länge.

men iallafall idag har jag inte varit på humör någon gång, varit deppig hela dagen, inte orkat göra något typ.

hände skit mycket på samma gång humörsvängningar osv som bara gjorde det fett värre -.-

iallafall håltimman efter lunchen idag drog jag, sabina, michelle, simon, tobbe & mikael till gymmpasalen haha.

var helt dött där inne så vi låg på en madrass och slappade tills mattelektionen började.

har bara haft tråkiga lektioner idag så de hände typ inget mer.

jaja, just nu är jag hemma själv.. ska plugga kemi resten av dagen/kvällen eftersom att jag har omprov i morgon.

är hungrig som faaaaan så nu blir det att laga mat.

pöss

 



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback