kan man bli mer irriterand?!

 

hallojsan.

i skolan i dag har det varit ganska kasst, vaknade försent osv eftersom att jag mådde sjukt dåligt.

iallafall glömde bort allt trassel sen när jag kom till skolan.

allt var som vanligt förutom att det bara var 8 stycken som var i klassen :s

idrotten var het jävla random oxå för vi hade tydligen bytt dag till tisdag utan att

någon visste.. så vi hade ingen lärare haha.

och då låg man och halvsov brevid simon :p


hade bild sista lektionen sen rusa upp till bussen.

har verkligen inte gjort ett skit efter jag kom hem asså.

vet att jag är sjukt tråkig just nu men sånt är livet, nu ska jag duscha och sen sova en stund faktiskt.


juste, ska till skolan på en lördag oxå fast det är de värt, ledig måndag och tisdag.

är sån hära "uppet hus då" i skolan eller nått.. kan man bli mer fett irriterand?



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback