Dålig bloggning :(



hallu.. igår hade jag verkligen ingen blogglust. så det var därför som det inte blev några inlägg..
kom hem från skolan och sen så gick jag och la mig och sov i säkert 3 timmar eller nått sånt :o


men iallafall i morse så missade jag & michelle den lilla vackra bussen... -.-
men vi fick iallafall tag i någon som kunde köra oss.
hade bara nästan, nästan nästan!! inställt på den första lektionen men den jävla BB kom och förstörde.
sen flöt dagen på som vanligt kan man la säga.
slutade med teknik sen tog jag bussen hem med michelle, sabina & valter :)

och nu har jag precis kommit från bussen.
hahaha det är typ svin halt ute, halkade som bara fan eller nått :(
men iallafall nu ska jag bara slappa och se när tiden rullar på.
puss hej


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback