Fredagsmys!



hej!
nu är det så här att jag har typ inte orkat blogga när jag slutade skolan.. ;(

iallafall var sjuuuukt gött i skolan idag. hade bara två "riktiga" lektioner idag!
idrotten var inställd och ist var det konsert i matsalen sen på historian
kollade vi på film och sen på bspråket var det typ någon grej i uppehållsrummet osv.. love it :o



© skit kass kvalla.. fifan!!

jaja.. nu är hemma själv med mina syskon!
har precis gått ut med bullen och nu blir det snart tacos och sånt snart :)
på lördag ska jag antagligen till göteborg eller så blir det att åka till älsklingen med sabina?
thihi fårse hur det blir med det.
nu får ni ha en fin fredag puss hej


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback