Fredagsmys



haha tycker det är änna lite coolt att det är 11-11-11 idag :)
iallafall idag var det la som vanligt i skolan förutom att jag har varit så jävla
förkylld och nyst flera tusentals gånger idag på lektionerna :(

hade idrott.. och den sög för jag hade så jälva ont i min rygg när jag sprang det jälva piptestet haha!
sen slutade vi med ett stort leende för nu är det fredag :D

sitter här nu och kollar på idol och nyss ätit massa godis thihi.
ska inte blogga så mycket nu för jag måste vila mig, har varit sjuk i en månad nästan?!
att jag orkar med det och skola på det med.. gaaah -.-

jaja ni får ha en gooood fredag iallafall.
puss hej


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback