Godmorgon



hallu bloggen!
nu typ så ska jag gå ner till bussen.
har värsta as tråkiga lektioner idag och tror vi ska typ dansa på idrotten (HAHA)
herregud.. fryser nått extremt så har på mig en stor koffta & min syrras rosa halsdduk.

jaja min webbkamera har typ dampat loss här så den fungerar tyvärr inte -.-
så ni får nog en super kass bild på mig med min cp mobil..
saknar min experia!! ♥
snälla fungera så blir jag glad, ska aldrig vara dum mot dig.

haha jaja nu ska jag väcka min hund och sen går jag ner till bussen med michelle.
vi hörs när jag är hemma igen


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback