Godmorgon



godmorgon kan man la säga?
var vid edet nyss och skulle handla lite grejer sen gick jag och mammsen in på cafét :)


© haha suddigare bild kan man inte få (cpmobil)

jaja nu är jag iallafall hemma.
sitter här och kötar lite med simon på msn och lyssnar på någon låt på spotify.
ehm ja.. har inte mycket att säga typ :)
idag händer det inte så mycket tror jag?

ska se om jag får tag på sabina så ka vi nog åka till västerlanda någon dag.
börjar ju bli frisk så hoppas på att det blir snart :)

btw....... kom precis på att jag har kemi att plugga på just nu -.-
vi hörs när vi hörs, helvete också.


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback