Plugg trosdag



hej hej.
vaknade ganska sent idag.. så sorry för att jag inte har bloggat tidigare.

men iallafall nu sitter jag här och pluggar.. kul va?
nä verklgen inte!
och skiten vill inte fastna i min lilla skalle :(

tror att jag ska gå till michelle sen.. behöver snacka med henne lite.
eller ah vi får se om jag orkar hehe :p

asså fan va fort det mörknar?! omg eller nått?
tänk när skolan börjar.. hatar ju mörker.
kommer säkert en älg och äter upp mig -.-

jaja nu ska jag göra nått att äta sen ska jag fortsätta plugga lite, verkligen kult lov att behöva plugga!
räcker fan det vi gör i skolan jävla lärare.. åh!



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback