Sovit !



haha men gud!
förlåt att jag inte har bloggat idag.. haha hade sån jävla huvudvärk så jag somnade.

iallafall idag var det som alla andra tråkiga måndagar.
började med nått tråkigt och sen va det någon annan tråkig lektion osv.. nä men jag vet inte! :(
dagen gick superfort och sen va jag, sabina & michelle redan på väg hem från bussen.



© mikael haha

kom hem iallafall och hade jätte ont i ryggen.
stackars min pojkvän som fick masera mig hela dagen idag haha :)
nej men asså är jätte helt stel och när jag böjer mig känns det som om någon drar i min rygg.. gatt!

jaja i morgon har jag idrott så får se hur det går då -.-
nu ska jag äta någonting och sen kolla på tv innan jag ska krypa ner i sängen min.
ni får ha det så bra, puss hej


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback