så mycket bättre

hallu.. idag har det varit en konstig dag.
nästan allt har varit konstigt typ.
fan alla bara förstör för mig.
på något sätt?


iallafall när jag kom hem från skolan så va jag sur nästan hela tiden och sen bara mer sur osv..
och då gick jag ut en stund! för jag orkade inte, ville bara bort -.-
vet inte hur länge jag var borta men satt iallafall på en gunga och kollade på när himmlen började mörkna.

jaja och nu har jag precis tagit en dusch och rakat benen osv.
i morgon ska jag ändra mitt betende och vara glad och allt sånt!
orkar fan inte med allt så lägger det åt helvete så blir nog allt bra..

haha måste bara säga att min xperia fick liv i sig?! hur bra är inte de eller :D
den lyssnar alltid på mig ♥
haha nä men ah.. ni får ha det så mycket bättre så hörs vi kanske i morgon.


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback