Kallt!!



oh nej! förlåt att jag inte har bloggat tidigare i dag.
var så jäkla trött efter denna dagen när jag kom hem från skolan -.-

men iallafall i morse när jag kom till skolan flöt allt på även om simon låg hemma och va sjukis.
hade svenska och engelska och massa skit!
men jag överlevde tills vi skulle ha bajs so och sen direkt matte på det.. = döda?
och det var så jävla kallt i vissa klassrum idag så mina fucking händer & läppar varit lilia!
asså helt seriöst får flippet på att dom inte sätter på värmen. tror dom att det är sommar eller?

AJA! nu är jag iallafall hemma tack och lov!
har bara legat i soffan och kollat på massa trök program som topmodel och greys anatomy osv..
och nu har det redan börjat mörkna ute?!
så ja.. nu ska jag hoppa in i duschen och sen ta nått att äta :)
puss hej


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback