Dålig uppdataring



sorry.. mådde fett dåligt i går!
btw sorry för att jag somnade i min syrras säng, michelle.. HAHA :P

iallafall michelle kom hit igår.
så vi skulle fixa dom små pluttisrana till häxor då.
haha aaaaaw! ♥

sen runt 9 så fick jag världens feber eller nått?!
hostade som in i helvete!
och jag hade inte hunnit äta någonting på hela dagen så ja.. -.-

usch.. iallafall nu mår jag istortsätt bättre.
har ätit mat osv, men går forf runt med mys kläder.

jaja idag vet jag inet vad som kommer hända, tror michelle kommer hit och vill
ha tbx sin mobil hon glömde igår haha ;q
vi hörs!



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback