hatar regn



HAHAHAHAH!


fyfan vad jag och lukas skratta åt denna på fysiken idag :D
HAHA.. anyway dagen sket sig redan när jag vaknade idag, vid 7 och jag fick
p-a-n-i-k-e-n och hann bara sätta på mig kläder och sen dra ner till bussen med michelle.
regnade och allt i morse med, så hade värsta havet i skorna och hela jackan var pisse blöt!
jaja... hade massa tråkiga lektioner idag och idrotten var inställd osv :D
haha sista lektionen hade vi fysik så arbetade med någonting som vi ska ha prov på eller något sånt där.

nu sitter jag här och gör absolut ingenting. tänker aldrig mer gå ut. inte idag iallafall! -.-   


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback