hemma från skolan



hej gummor och gubbar.
nu har jag äntligen kommit hem från skolan :)
var rätt bra idag faktiskt, även om jag såg ut som fan i morse -.-

anyway blev däremot värre senare på dagen.
men iallafall jag och michelle kom till skolan, och satt i huppehållsrummet
som vanligt innan vi skulle ha lektion.. svenska (tror jag) haha.
frös som fan i dag så hade jacka på mig nästan hela tiden :(





sen hade vi engelska och bspråk.
och sist träslöjd!
målade min svamp :D
haha fyfan fult de blev.
jag och dick satt mäst i målarummet snacka om allt bullshit som går i skolan.
helt sjukt va alla måsta va dumma i huvudet om man tänker efter!?

jaja.. tog bussen på sibylla och sen drog jag och michelle hem,
hände ett antal grejer på vägen *host* omogna helvete!
japp japp man blir som man umgås, tänk på de


iallafall nu inväntar jag att lilla simon ska logga in på msn.
han kommer hem ikväll efterosm att han har varit i uppsala osv :)
kul att se han igen, hahaha chrille hade tydligen saknat han som fan.
haha! bög :)♥

haha ja men vi hörs.


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback