home



hej hej sorry för att jag inte skrev i morse. tog den tidiga bussen med michelle så hann inte.
iallafall nu har jag nyss kommit hem från skolan :)
har frysit och varit kall som en jävla isbit hela dagen idag -.-
helt seriöst fan vad kallt det börjar bli ute nu :o

men iallafall hade först tråkig mentorstid, svenska & sen engelskan som var as kul :D
jag, dick, linus och lukas ska filma varandra när vi ska snacka om ett land som vi har valt. Australien eller nått sånt.
haha kommer bli awesome!

nu ska jag tvätta bort sminket för dampar på det.
i dag händer det inte nått kul.. skit tråkigt väder och allt sånt så blir nog att stanna inne och glo på film?
jaja puss och hej leverpastej


© haha bjuder på en liten charmig bild på min lilla bulle.


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback