dagen i går.

omg vilken jävla natt!
HAHAHAHHA tack för dagen era pucko huvuden


iallafall kön in dit till trutbin va skit lång så vi gick runt lite inne i thn och köpte massa redbull osv.frös som fan ute!! :O
sen tvingade jag sebbe att köpa chocklad till mig men han kom ut med spaggetti ist och kastade
runt det ute överallt i trollhättan (om ni hittar spaggetti utanför er så är de vi hahahaha)

sen kom vi äntligen in dit och så gick vi runt där och träffade nytt folk och hade ba sjukt kul :D
min röst va helt trasig, tappa nog rösten 4 gånger eller nått sånt.
sen vid 10 kom pappa och hämtade mig.
var trött som fan när jag kom hem så somnade nästan dirr


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback