Trött!



hallu.
förlåt för att jag inte blogga tidigare idag men helt seriöst.. fan va trött jag har varit i dag?!
har haft skit ont i ena örat och hostat som en jävla kyckling eller nått :(

sitter här intryckt i täcket och ska inte röra mig mer idag.
ska bara ligga här i sängen och sova!
känner att jag behöver ha lov just nu eller nått... -.---

usch.. och det är neger kallt ute.
blir ju bara värre!

iallafall sov på nästan på 3 lektioner idag.. MEN vaknade alltid av lukas
som typ satt och pillade på mig eller godde på mig (haha)
inte kul!



nu ska jag göra varm oboy och se om de hjälper.
tror faktiskt att jag stannar hemma i morgon eller nått? :(
vi får se.. puss ♥


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback