hemma från skuuulan



hellu babes.
har precis nyss kommit hem från skuuulan!
idag var de värsta kassa dagen typ -.-
försov mig och missa bussen på morgonen och kom till skolan helt AAH! - ful som stryk.
kändes som jag hade flera hundra svenska och engelska lektioner i dag. haha?
men de var nog bara för att jag såg mikael (läraren) ett antal gånger eller så var de för att jag bara va trött.

ja!
men ja.
michelle och sabina drog med valter hem så fick gå hem själv från bussen.. tack

hihih nu ska jag typ inte göra nått.
de är oxå kul ibland ..men så var de ju inte det.. nej men asså vet inte vad som händer i dag?
orkade inte åka med dom till västerlandaskiten-blabla och sen finns de ju en annan andlending med varför jag inte åkte med.
men iallafall nu måste jag göra mat är sjuuukt med hungrig.
vi hörs grodor


IDOL amanda fondell ˆ


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback