godmorgon





nämen hej där.
vaknade nyss med rösen helt kass -.-
" döda min hals nu tack! "

iallafall ska försöka ta tag i pluggandet idag med.. haha not.
har prov på torsdag.. *suck* -.-
sen någon gång idag åker vi till min mormor för hon bjuder oss på mat idag.
och mina syskon kommer sova över där och blablabla!

jaja douglas ligger i sin lilla korj här på golvet, haha så sött
nanana.. tror oxå att jag kommer va med simon idag med.
men får se hur fan de kommer att gå.
har värsta mycket att göra i helgen?!
måste fäga håret snart blandannat och sen plugga, va med sabina fixa lås till skåpet i skolan osv.

men jaja nu tänkte jag ta och hoppa in i duschen, sen blir det ingen data för mig längre.
mobil bloggar antagligen hemma hos mormor eller nått sånt :)
puss hej ♥


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback