Fredag


nu jag jag nyss vaknat till liv :)
haha förresten, blev en HEL DEL sömn inatt, jag somnade med skype på!!.. (jag menar vem fan gör de?)
vet inte om jag kommer ihåg nått från igår men hade iaf somnat med kläderna på?! HAHAH asg

ja men iallafall idag ser vädret inte så bra ut.. så blir nog inte hej-jag-ska-gå-ut-dag :(
senare idag blir det nog att hämta sängen om leveransen är klar?
blev ju inte så i går tyvärr.

nu ska jag ta en huvudvärkstablett och städa upp på mitt rum :p
hörs senare!


KOMMENTARER:
sofie

sv: ja de ska jag ha :)



allt bra med dig?

2012-04-06 11:17:44
URL: http://soofielundberg.blogg.se/
Simona

sv: tack desamma :)



Glad påsk!

2012-04-06 11:33:53
URL: http://simonis.blogg.se/
FANNYNILSSON :*

hahahah jag har oxå somnat med ett skype-samtal på så du är inte ensam om de :)

haha kul att läsa! vad ska du göra idag?

2012-04-06 16:19:23


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback