Godnatt babes

Hallu, ligger i sängen just nu medans älsklingen snarkar så gött brevid mig haha älskar dig ♥
iallafall så har jag ej kunnat blogga idag eftersom min lilla syster fyllt år och haft fullt upp hela dagen! Men som sagt.. I morgon blir det att shoppa med min pojkvän & farmor och sen antagligen på kvällen där hem till honom och sova :)
Behöver en renovering i garderoben med lite nytt (KAN MAN JU SÄGA) åh!

Men lägger iallafall ut bilder på de som fick följa med mig hemåt.
Nu ska jag vända mig om till min lilla sovande sötsak så bloggar jag i morgon babes ;)
godnattkramar



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback