Onsdag

Hallu idag har jag verkligen inte alls mått bra, tog mina äckliga tabletter imorse och den jävla efekten på dom är fan inte kul! Men tur att jag har min underbara pojkvän då som räddade min dag tillslut :)
 
Iallafall.. På tisdag drar skolan igång igen. Fyfan Kommer aldrig orka!
Men som sagt så kommer vi få ipads då, haha kan svära på att alla längtat bara efter de typ.
Aja nu blir det snart att hoppa in i duschen en snabbis och sen äta kycklingsallad, chilledill :p
I morgon ska jag till läkaren osv.. Blö.. Så kommer nog antagligen blogga sent och så.
Puss!


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback