Slagga nu, godnatt!

Hallu, kom nyss hem från att ha mött robin och älsklingen oh tjötat lite med dom en stund tills dom skulle dra igen. Saknat mina ostbebisar!

men iallafall så ligger jag i sängen nu och är väldigt trött och allmänt sur över att inte simon kunde sova med mig inatt :(
Men som sagt i morgon vet jag inte vad som kommer hända, hoppas på att få tag i michelle och dra in till edet och antagligen träffa älsklingen om han kan ta sig dit. Sen på tisdag blir det tagga nått så in åt helvete segt skolfoto första dagen i skolan.. Åh det kommer verkligen inte sluta bra de där!

Nu är jag så jävla trött så jag håller på att tappa mobilen i ansiktet haha, godnatt!



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback