daddy i've fallen for a monster

hellu mina vänner nu har jag nyss målat mina naglar och skypat lite med min älsklings pöjk ♥
i morgon drar jag och mammsen till stan för att julhandla typ saker och ting osv.. hihi så blirr nog något inlägg från mobilen då! idag har skolan varit helt okej, vaknade med världens jobbigaste hals och ett helvettes kuk kallt i mitt rum! så får helt enkelt sova med raggsockar och tjocktröja inatt då.. :(
 
iallafall efter skolan så frös jag nästan röven av mig när jag gick hem från bussen, åh hatar verkligen det!
sen gjorde jag och min syster lussebullar & lyssnade på julmusik och greja. hihi men nu måste jag verkligen dra mig. ska ta borst sminket och gå och lägga mig :)
 


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback