är i skolan mina små vänner

tjena sitter här och har svenskalektion just nu.
fick världens ryck nyss över att jag kom på att jag glömt hedsettet hemma så idag blir det inte roligt för dom andra ;)
haha nä.. men aja är sjukt trött oxå så blir att köpa någon
boost eller nått sen om jag inte har glömt pengarn oxå -.-

HAHAHAH och vet ni?!
har clas willijam sen på b-språket sen oxå. *garvar sönder*
hahaha han är så söt den lilla gubben!

neuu.. men nu ska jag fortsätta läsa min jävla bok. puss hej leverpastej




KOMMENTARER:
agnes

åhh vad tråkigt!

har du tagit alvedon?

2012-02-06 20:21:36
URL: http://agneseline.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback