home sweet home



förlåt för dåligt bloggande nu då.. men nu är jag iallafall hemma igen.
käns som jag typ har varit borta i en vecka eller nått :o
haha.. sjukt.

söndag idag då! och i morgon är mitt kära lilla lov slut.
tråkigt men sant :(
fyfan!!

åh.. iallafall i går var vi hos simons syster hela kvällen så jag var sjukt trött sen när vi drog oss hem till simon.
sätt där med alla och robin.. och kollade på melodifestivalen med dom. tevligt tihih :P

nä men ah.
åkte nyss hem från älsklingen så nu har jag satt in disken, städat och massa skit (snäll som jag är :))
ska snart käka och sen blir de la datan en stund?

jäjä vad har ni gjort i helgen?


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback