seg onsdag



anusbananus!
haha har nyss kommit hem från skolan nu då.
varit ganska lång dag i dag med prov och allt, så de är enna gött att va hemma nu asså!

iallafall.. senare ikväll blir det att åka in till edet och kolla på när min syster har konsert & sen färga
mitt hår om jag hinner :)
skulle igentligen åkt med simon hem nu men blev inte så.. buhu ♥

jäjä ska oxå välja ut någon som blir dagens blogg med :)
thih vi hörs lite senare, nu ska jag göra mat.


© jag och michelle på svenska lektionen


KOMMENTARER:
elsa♥

Hej!

Haft en bra dag?;D<3

2012-02-08 21:03:27
URL: http://elsaedvardsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback