Go och glad kexchoklad



hej gullnosar
nu sitter jag här och letar efter bra spellistor på spotify/tunigo och äter kexchoklad mahaha.
snart blir det sängen igen.. sista dagen nu, så himla bra med fredag asså! löv it
ska nog hem med simon därefter skolan och sen sova där tills lördag (om han nu blir friskare, han är ju sjuk som sagt) 

yes yes.. btw, har faktiskt känt att jag har börjat få ont i min piercing nu :o
blev värsta rädd i går för trodde de hade blivit någon infektion eller nått sånt.. *har glömt att tvätta den* -.-
haha aja nog om denna skit, nu blir det att ladda mobilen och sen tvätta bort sminket. puss hej


KOMMENTARER:
elsa♥

Hej nu är jag tillbaka igen!:D<3



Hoppas du har haft en toppen dag !:D

2012-01-19 21:51:57
URL: http://elsaedvardsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback