hemma igen



hej! skulle bara säga att igår var det statistik rekord här :) wwweeehoo! fortsätt med de alla söta
iallafall har nyss kommit hem och nu så vet jag inte vad jag ska göra så sitter och lyssnar på robin holta. älskar hans låtar fyfan asså!!

japp japp har varit hel mysigt hos lilla mormor i går då.
kunde dock inte sova pg av fitt vädret ute, någon mer som inte kunde sova inatt? -.-
sen kanske jag ska få min morbrors säng som bara står hos mormor oxå.. för höra med mamma sen ;)
då får nog jag och simon plats haha -.-

suck.. det är bara 4 dagar kvar tills skolan börjar igen.. orkar verkligen inte gå upp!
fast kommer nog bli bra ändå :).. not
haha jaja vi hörs lite senare nu ska jag äta middag! pussis


© mina mobil nördiga syrror i mormors place ;)


KOMMENTARER:
johanna

Sv; haha tack så mycket, gillar du oxå 1D ? ;D

2012-01-04 14:32:18
URL: http://oonlymee.blogg.se/
Linn

Sv; Vsg ;). Okej, låter bra! Med mig är det bAra bra! =)

2012-01-04 15:35:34
URL: http://linnfotografering.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback