Natti natti

Nu går jag och lägger mig.
Helvete Vad denna dagen har gått fort om man tänker efter? :s

Aja i morgon börjar jag som vanligt.. (fuck) och som alla andra tisdagar så är det idrott och världens tråkigaste fysik och mattebajs!! Det kan fan inte bli värre Asså haha -.-

Mmh ah.. har nyss tvättat bort sminket så nu har jag bäddat sängen och krypit ner i sängen min :)
Tänkte se på tv nu en pytte stund innan jag tänker sova men problemet är att vad fan man ska se på? Ilandsproblem typ haha ;)
Men jaja vi hörs i morgon gullnosar!
puss och godnatt



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback