Dålig uppdataring



herregud, förlåt för usel uppdatering idag.. svär har bloggat från mobilen i skolan men fan. den kom ju aldrig fram?

aja
! nu är jag som sagt hemma då. idag hade vi bara hk, bild och matte faktiskt. så slutade 10.05 idag :D
skulle ju vara med sabina och dom idag men blev inte så.. ist så ska min pojkvän dra hem med mig i morgon och sen sova här, eftersom att det är fredag! SÅ JÄVLA GÖTT, behöver det verkligen -.-

kom hem från bussen helt blöt kan man la säga, hela dagen i dag har jag typ fått damp över att det regnar.
allt har regnet förstört! så jävla irriterande. håret och sminket och kläderna.. fan allt -.-
ååh jaja de första jag gjorde var iallafall att krypa ner under tecket och kolla på mtv.
och nu så har jag luggit och kollat på de hela dagen idag.
kul.. nu ska jag ta och äta något puss hej



KOMMENTARER:
Ebba

Hoppas allt är bra med dig! :)

2012-01-12 18:58:55
URL: http://ebbakvarme.blogg.se/
Vilja

sv: Så mysigt! Jag har haft vanliga lektioner, och på kvällen har jag byltat på mig varma kläder och sedan suttit på ett berg och kollat på stjärnorna i 1½ timme :)



Haha jag vet xD

2012-01-12 20:20:35
URL: http://assashiiet.blogg.se/
Tilde

Fin blogg du har! Några planer inför helgen? :)

2012-01-13 19:48:29
URL: http://tildekjellberg.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback