hemma, och myser med älskling

hallu, förlåt att jag inte har varit på blogg humör :(
har inte hafft sån tid till att uppdatera när jag vart i husvagnen osv..
 
iallafall så ligger jag just nu med min älskling och kollar på tv och myser :)
vi drog till lilla edet med mammas cykel förut haha, gick ju sådär.. har världens värk i röven!
men aja, i morgon blir det fest hos linda, sen drar jag ut till ljungskile sen på kvällen :D
 
hihi.. har varit själv hemma hela dagen typ, så blir la snart att fixa någon film och mysa vidare.
simon gillar inte när jag ska blogga hela tiden så får göra de i smyg *thihi*
japp japp, lägger in bilder i morgon & uppdaterar som vanligt. ha en fin kväll puss på er ♥


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback