Vill du inte ha mig som jag är, så är det inte mig du vill ha!

godmorgon, vaknade med dumma mensmage och världens humör.. inte kul :(
har iallafall inte orkat fixa mig idag heller, så har gått runt med sminket under ögonen & med mysigaste byxorna ewaa ;)
i morgon blir det party party med michelle ifall min mage vill bli vän med mig igen.. hatar den så stort! åh.
men som sagt så är jag ensam hemma nu och ska snart dra på en film och ba dega sönder tills jag ska ner i sängen igen. på måndag kommer min älskling hem och då är vi i husvagnen (om de nu blir så) ifall ni undrar om jag typ glömt er :(
hihi aja ni får ha en kul dag, en massa kyssar till er!


KOMMENTARER:
Mimmi Eriksson As Milae

sv: haha jag veeet, sååååå grymt :P <3

Svar: hahah *tummen upp* :)
feeilla.blogg.se

2012-07-12 12:20:20
URL: http://milae.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback