får panik

shullelu!
nu är jag tbx igen :)
har varit värsta fula vädret idag så tog på mig ett par raggisar när jag kom hem från älsklingen.
ska ta en varm dusch snart & sen se på nån film..?

ASSÅ JAG FÅR DAMP! kan nån fixa min design?! omg får rycket.
så kan nån ur gullig person någonstans där ute vara super bäst och göra en cool design till lilla mig?
kanske ni får en länkning eller nått sånt bra sådär ;) ..please?!

iallafall.. som sagt så var jag på dop idag och ah tröttsamt och blabla.
hihi sen åkte jag och pappsen å handlade snabbt, sen blev det super god mat :)

i morgon är det skolan igen, buu!
men de är inte många dagar kvar nu så hoppas jag överlever tillsdess -.-
pösie




KOMMENTARER:
ebba

hoppas du får en riktigt bra söndagskväll :)

2012-06-10 20:58:45
URL: http://ebbalinneaa.blogg.se/
Anonym

ÄÄÄÄÄÄLSKAAAAR DIIIIN BLOOOOG GUUUMMAN!:*

2012-06-10 23:02:55


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback